קייטרינג חלבי כשר למהדרין לאירועים

מערכת שורש  כד אלול, תשעט  9/24/2019

במשך שנים, בכל שמחה שהייתה במשפחה, הבשר שלט ביד רמה. לא היה ניתן כלל להעלות אירוע ללא קייטרינג בשרי. עם זאת, כיום יותר מאי פעם, בוחרות יותר ויותר משפחות בשירותי קייטרינג חלבי לאירוע שלהם
.......................

קייטרינג חלבי כשר למהדרין לאירועים
לקייטרינג חלבי מספר יתרונות משמעותיים:
• קליל יותר – לאירועים הנעשים בצהריים או במפגשים קטנים יותר בהם אנו רוצים אוכל קליל יותר שלא יכביד וישלח את כולם הביתה תשושים, ניתן להכין מנות ברמה גבוהה מאוד ללא הכובד של המנות הבשריות.
• התאמה גבוהה למגוון אורחים – לא משנה אם האורחים שלך הם אוכלי כל, טבעונים, צמחונים, שומרי כשרות או אפילו שומרי כשרות למהדרין. כאשר הקייטרינג חלבי, קל בהרבה להבטיח שיהיה מדובר בקייטרינג חלבי מהדרין שיתאים לכל האורחים. גם טבעונים ימצאו את עצמם הרבה יותר בקלות כאשר כל המנות חלביות וסביר להניח שחלקן יהיו גם טבעוניות.
• הקינוחים מפנקים יותר – בדרך כלל כאשר הקייטרינג בשרי וכשר, הקינוחים פעמים רבות הם סוג של אנטי-קליימקס. השימוש בתחליפי פרווה תמיד יביאו לתוצאות מאכזבות הן בטעם והן במרקמים. כאשר הקייטרינג חלבי, אין את הבעיה הזו וניתן להגיש לאורחים שלנו קרם ברולה, טירמיסו מפנק ומגוון קינוחים מפתיעים אחרים ברמה הגבוהה ביותר.

כל מה שצריך לדעת בבחירת קייטרינג חלבי
השוק מלא בשירותי קייטרינג חלבי. כל אחד מהם בעל האתגרים שלו והיתרונות שלו. בתוך כל השפע הזה, לא תמיד קל למצוא את השירותים המתאימים ביותר. לכן, חשוב שנדע מה ההיבטים שהכי חשוב לשים בראש בעת בחירת קייטרינג חלבי ברמה גבוהה שישמח את האורחים שלנו.

מגוון
חשוב שנבקש לראות את כל היצע השירותים שמציע הקייטרינג כדי שיתאפשר לנו לבחור מתוך מגוון רחב. ככל שהמגוון של שירותי הקייטרינג רחב יותר, כך סביר להניח שעובד בשירותם צוות מוכשר יותר בעל ניסיון רב ויכולת לספק מוצר איכותי. בנוסף, תפריט עם מבחר רחב תבטיח שלכל אחד מהאורחים שלנו יהיה משהו שימצא חן בעיניו.

התאמה לקהלים רבים
היום יותר מאי פעם, חשוב שנהיה רגישים להעדפות התזונה המגוונות שעשויות להיות לאורחים שלנו. מומלץ להקפיד על מבחר של מנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן שיתאימו גם לאנשים בעלי רגישויות בריאותיות או העדפות ערכיות.

תעודת כשרות
בחתונה כשרה, דורשת הרבנות שהקייטרינג באירוע יהיה כשר. בנוסף, מומלץ שנבחר בקייטרינג עם תעודת כשרות כדי שכל האורחים ירגישו בנוח. היום, קל למצוא קייטרינג חלבי מהדרין שיציע מנות חדשניות ומפתיעות ברמה גבוהה שכולם יוכלו ליהנות מהן.

מומלץ לבקר באירוע
חברות קייטרינג שמכבדות את עצמן יציעו לך להגיע לאירוע ולהתרשם בעצמך מאיכות הקייטרינג. חשוב לנסות לטעום מגוון של מנות ולוודא שחומרי הגלם טריים וברמה גבוהה ושהתחלופה של המנות המוגשות היא מהירה יחסית ושדברים אינם פשוט עומדים באוויר הפתוח. התרשמות ראשונית בזמן אמת תיתן לך אינפורמציה רבה על איכות השירות.